Tilaa uutiskirje
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Kommentteja kirjasta

Nyt on niin, että Mikko ja Jarkko ovat kirjoittaneet teoksen, jonka sisältö – ja sen omaksuminen – on täysin itsestään selvä must jokaiselle yritysjohtajalle sekä myynnin ja markkinoinnin vetäjälle. Ja tietysti meille kaikille konsulteille, jotka autamme asiakkaitamme pysymään myynnin kasvu-uralla. Tässä riittää pureksittavaa vielä monelle illalle. Upeinta on, että kaikki nyt eetterissä oleva konsultti-jargonia (työntekijälähettilisyys, Account-Based Marketing, markkinoinnin ja myynnin SLA ym.) konkretisoituvat kirjassa yritysjohdolle ymmärrettävään ja hyödynnettävään muotoon. Kannattaisin kirjan levittämistä myös kv-markkinaan – onhan englanninkielinen painos myös tulossa?

Ville Lintula, Head of Marketing, Mercuri International Oy

Jykevä paketti helposti omaksuttavassa muodossa. Ja mukava lukea. Jokaisen B2B-markkinoijan tulisi lukea tämä heti ja nyt.

Lauri Sipilä, Toimitusjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

Pelikirja on oiva nimi teokselle, joka käy kattavasti läpi modernin B2B-markkinoinnin ja -myynnin taktiikat ja työkalut. Kirjoittajat ovat onnistuneet kasaamaan kirjaan paljon käytännön esimerkkejä valottamaan miten niin isot kuin pienetkin yritykset ovat soveltaneet taktiikoita käytäntöön. Kirja on erinomainen kattaus digitaaliseen työkalupakkiin. Omat erityismainintansa ansaitsevat ketterän markkinoinnin käsittely ja kirjoittajien lanseeraama SLA-sopimus markkinoinnin ja myynnin välille. B2B-markkinoinnin ja myynnin pelikirja on ehdottomasti ansainnut paikkansa myynti- ja markkinointijohtajan työ- ja yöpöydällä.

Pär Österlund, Director, Operations Bisnode

Kirjoittajat korostavat, että aidosti asiakaslähtöisellä yrityksellä tulee olla tarinoita, näkemyksiä ja selkeä käsitys omasta tarkoituksestaan. Vaikka kirja keskittyykin B2B-markkinointiin, opit pätevät yhtä hyvin myös kuluttajabisnekseen.

Tommi Tervanen, Toimitusjohtaja, Kotipizza Group Oyj

Jakoa